Friday, March 27, 2009

aku rindu......

ni la 'pakcik' yg telah menjadi mangsa kemarahan aku...
cian 'pakcik'..jgn marah eh..huhuhu

beberapa minggu telah berlalu sejak kali terakhir aku balik kg....smlm besday mak aku...dan aku masih di sini...ALLAH je yang tau betapa aku rindu kat mak,abah, adik2 and of cos hubby aku... huhuhuhu....rindunye weh!! semalam aku rase angin semacam je tau...pastu mase meeting debat,ntah ape la yang aku merepek...aku pun tak tau...ape2 pun,aku rindu sesangat kat mak aku....MAKKKKKKKKKK!! NOR NAK BALIKKKKKKK!!!!

wargghh!!! sedeynye weh...mood aku x brape baik sgt 2-3 arini...rase cam nak marah je...tapi bile aku pikir2 balik secara rasional,pasal ape plak la aku nak marah...xde sape pun yang wat dosa ngan aku kat sini...xde sape!! sume orang baik je ngan aku....so, smlm akhirnye aku telah melepaskan kemarahan yang maksimum kat 'pakcik' kesayangan aku slame nih...huhuhu.. tak pasal2 je aku campak dia kat almari semalam...kalau la 'pakcik' aku tu ade perasaan, mesti dia dah merajuk ngan aku arini...xnak geng ngan aku dah...sori ye cyg..huhuhu..ape2 pun, korang tolong la bagi 'formula' kat aku yg tgh rindu banget kat mak aku ni weh....rindu sesgt rasenye...

2 comments:

Anonymous said...

heheh sng jer syg...g laa blek uma..
home sick ko nie agk prh laa smp nk emo2 sume..
hheheh kang xpasl2 ko jd incredible hulk kale pink..
hehhehe..
sba ekkk...besekn dri ntok bjauhn ngn family...
ak since form1 mmg xpnh dok lme kt uma...
plg lme pon cti mse pas abes spm..
e2 jer laa..
so kne bese kn dri..n kuatkn dri..
jgn emo sgt..
heheh (",)

Anonymous said...

Salam..
Apalah yg ade pade rindu...
hanya sekadar satu perasaan yg dtg dan pergi..
Bagaikan angin lalu yg hinggap didedaun waktu...

Post a Comment

 

~ini kisah SAYE~ © 2008. Design By: SkinCorner