Thursday, March 26, 2009

today is my mom's besday....

this is my big family..aku nmpk tggi sbb

berdiri kat ats papan khas..hehehhe

this is my LOVELY MOM....


27 mac 1972...mak aku dilahirkan pada tarikh ni...maksudnye,arini (27 mac 2009) mak aku dh pun genap 37 tahun...aku tau...sebelum ni ramai yg tak caye bile aku cakap umo mak aku masih lagi dlm lingkungan 30-an....tapi itu la hakikatnye....



i have a very young parents....mak n abah kawin ketika diorg berusia belasan tahun....pd tahun 1987 diorg kawin...family arrengement...tapi diorg hepi smpai skrg...mase tu umo abah aku 18 thun n mak plak 15 thun..aku lahir setahun kemudian...mak jadi seorg ibu muda...umo 16 thun dah ade anak yg nakal mcm aku...hehehhehe...kul 12.15 am tadi,aku call adik lelaki aku...dia kejutkan adik2 yg lain yg tgh tido...pastu nyanyi ramai2 kat mak..dia wat loudspeaker supaye mak leh dgr jugak suare aku nyanyi kat mak....sedihnye ati aku...jauh sangat rasenye aku dgn mak...tahun ni aku xde kat umah utk same2 sambut besday mak....slalunye walaupun xde kek utk mak, tapi aku dan adik2 akan kongsi duit utk masak utk mak...abah plak akan belikan hadiah utk mak...rindunye kat mak...rindu sangat2...aku cadang nak balik kg smlm...tapi aku ade pengurusan ko-kurikulum ari sabtu nnt....so,aku takot x sempat nk rushing blik kolej....



xde ape yg sempat aku bagi kat mak tahun ni...aku x ckup bajet..tapi aku yakin,mak mesti faham dgn situasi aku...sbb tu la aku akan pastikan aku akan call mak plg kurang pun 2 hari sekali...aku xnak mak rase aku terlalu jauh dari dia... ape2 pun, SELAMAT HARI LAHIR MAK... Nor doakan mak panjang umur dan dimurahkan rezeki oleh ALLAH s.w.t...



Nor akan pastikan mak sentiasa bangga dengan Nor...Nor akan pastikan yang mak tak sia2 mengandungkan Nor slame 9 bulan 8 hari (sbb aku lahir 2 hari lebih awal fari jangkaan..heheheh) Nor akan buat yg terbaik dalam ape pun bidang yg Nor ceburi...mak jugak la pendorong utama aku untuk berdebat tau..so Apiz, aku rase ko kena ucap time kasih kat mak aku tau! hehehhehe...NOR SAAAAAAAAAYANG MAK!!!!







1 comments:

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

mom happy besday... eh salah happy besday makcik...

Post a Comment

 

~ini kisah SAYE~ © 2008. Design By: SkinCorner