Sunday, May 3, 2009

PENGALAMAN ITU X MUNGKIN AKU BOLEH BELI DGN WANG RINGGIT...!!






mcm x caye je..aku dh pun balik dari UTP (yg pada asalnye mmg aku x mau pi) wah....sejujurnye,sgt la best pengalaman2 aku kat sane! huhuhu...mengenali kawan2 baru dalam dunia debat...mcm x caye plak yg aku dh mule mengenali siapakah yg disebut sbg junny, mier, teha, syuk, naz dsb..(yg lain tu aku x tau name daaa...) mmg best!!! tambah2 dpt lwn debat ngan junny yg mmg dikategorikan antara best speaker dlm debat...huhuhu...best tu! walaupun kitorg kalah (2-1) tapi puas hati gak la...dapat tau ttg pandangan org lain dan akakn cube utk perbaiki kelemahan aku di masa depan..hik3.. pape pun, ni la antara gambo2 yg dpt aku upload kt cni...klu nk tgk byk agi, tgk kt apiz diva..hehehehhe... anyway, time kasih wat sumer!!!! huhuhuhu...aku sayang korang!!!






wakil dari UPSI yg gi ke UTP...(3 'girls' n 3 boys) hehehhehe...






gambo2 aku sepnjg p'jalanan n mase kt UTP


aku ngan debaters dari UTP ngan MMU


(gambo bsr tu yg plg 'mahal'..huhuhu..motif btol! ekekeke)


antara gambo2 yg sempat di'snap' kat UTP..huhuhuhu


7 comments:

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

bukan kenangan jer yg best....

tempat, makanan, layana dan universiti dorang pon BEST!!!

TAHNIAH UTP!!! BESTLA KORANG!!!!

F.Aminurrashidd said...

eee.. jeles seyh.. nak ikot nak ikot.. apekan dayaaa.. huhuhu.. Junny 2 kan, kalo x silap samer Tua ngan Kiter.. taw kan? heheheh

handhalah ibnu kamil said...

hehehe.

kenapa muka aku macam tu erk?
hahaha.

blurr selalu.
patut pun dorang cakap aku takde ekspresi.

huhuh.
aku nak pi buat pembedahan plastik la.
keh4.

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

same umoq la.... tapi hebat lagi aku kalo berdebat berbanding dy hihihihi....(NAK MENYEDAPKAN ATI AKU)

xla junny tu hebat... aku ni ape yg ade....

bu, x yahla ko wat plastik sgury tu...kang jadi angelina jolie lak ahahahahah.... angelina pendek...(uish terlebih sudah aku ni...)

Coretan Semalam said...

kenapa junny n mier hebat....sebab diorang banyak pengalaman..banyak latihan...banyak belajar dan berkorban untuk debat..bleh jer kita jadik cam tu.....tapi kena kerja keras..fakta kes...junny memang hebat

~ thanks untuk gambar aku yang kiut

Coretan Semalam said...

mier dan junny yang begitu tuff bergambar dengan Z

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

AINI... XDERNYER CUMIL...

DALAM SIMPANAN AKU PIC KO SEMUANYE TOMBAM....

Post a Comment

 

~ini kisah SAYE~ © 2008. Design By: SkinCorner